IKEA

Hoo, pust och stön! Jag har precis stoppat i en massa hårinpackning i håret, ätit och nästan nyss kommit hem (?) Dagen började med att jag åkte ner till skolan med johanna och marcus, där jag skulle beställa en studentmössa, det slutade med en diamantmössa och ett par student-mjukis-byxor-med-namn-tryck-på-benet. Hela kalaset gick på över 900kr! Men som tur var kunde man dela upp det på tre månader, så det gjorde jag! Äntligen är det beställt! Sedan drog vi vidare och lunchade, köpte två julklappar innan vi tog bussen till mammas söta farmor Doris för att hämta julklappar och sena födelsedagspresenter från morfar. Trevligt trevligt! Efter det dorg vi ut till dagens höjdpunkt, nämligen IKEA! Wiho, en rundvandring, en fika och en rundvandring till så har jag nu köpt klart ALLA min julklappar! Känns asbra! Nu slipper man tänka på det mer! Vad jag köpte kan jag tyvärr inte dela med mig av eftersom jag vet att både mamma och marcus kikar in här ibland :P

Ja, det var nog allt, imorrn sätts mitt löshår i! Ska bli roligt och se hur det blir!

Puss&gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0