Hej där!

Nu är jag hemma igen! Hur var min dag/kväll då? Jättebra faktiskt! Tess hämtade mig och sen for vi hem till henne och kollade på förhäxad! Perfekt att jag har alla säsonger! Är så glad att jag köpte hela boxen, jag vet, man kan ju ladda hem allting nuförtiden, men en del grejjer vill man ha i original, och det här var en av dom! Senare så bjöd Tess mig på mat, kebabpizza! Haha, tess skulle ha en mexicana med vitlöksdressing och jag skulle ju ha en kebabpizza, och p den så skulle det finnas kebabdressing, logiskt ju? Iaf, när killen kom så fanns där ingen kebabdressing på pizzan, och ingen extra vitlöksdressing till tess, så jag fick minsann ringa och klaga! Haha, killen fick komma yillbaka med dressingarna på burk, bad om ursäkt gjorde han också hörde jag. Sen kollade vi på harry potter, och sen sagan om ringen, bj´s blev det också! :D Riktigt svullande ikväll alltså! Sen skjutsade hon mig till marcus för jag planerade att sova där, när jag kom dit var han inte hemma, så jag gick hem, och nu är jag nyduschad och sitter och tittar på sgan om ringen igen.

Haha, blev inte så intressanr läsning, men men ;P

God natt och sov så gott allihopa! Hörs imorrn! Take care now, bye bye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0