Gospel!

Hej mina vänner, eller ovänner, jag vet ju att det är några som läser, jag ser er i statistiken även om ni är osynliga i kommentatorsfältet! Haha, anyway, nu är mitt löshår äntligen isatt! Jag är jättenöjd! Sara i the best! Man kan forfarande känna igen mig, jag har ju trots allt haft långt hår förut! Kort och gott, jag är jättenöjd!

Ikväll blir det gospel för hela slanten, marcus faster ska nämligen sjunga solo och då måste vi ju dit och lyssna! Säbrå kyrka vid 19-tiden! Blir mysigt, får se om kameran slinker med också eller om jag lämnar den hemma!

Hare så bra så länge, lämnar er med en nytagen bild på mig och det nya håret! (Det där lät jättekonstigt, menmen!)



Blev värsta boobs-bilden, men det får ni stå ut med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0