Turkiet

Som en liten (eller var det en STOR? ;P) övveraskning för min älskling, så följde jag med honom och en del av hans släkt till Turkiet, Alanya :D
Man kan säga att han blev fett förvånad, och den första kommentaren jag fick var: - Men, nu fick ju inte du någon pizza!? ;x

Ja, nu äntligen slipper jag smyga omkring och småpacka och grejja, för nu vet han alltihopa, ÄNTLIGEN! trodde att jag skulle försäga mig på en gång, men det har gått kanon, han anade ingenting, säger han i alla fall ;D

Haha, ja, dom som skulle åka skulle träffas hos Marcus pappa innan och käka pizza, men jag valde att äta hemma, därav Marcus första kommentar ;P

Jag har i alla fall haft det hur mysigt som helst med världens bästa MARCUS! MIN MARCUS! <3 Känns jättekonstigt nu att jag ska sova hemma och han hemma, vi som brukar sova med varandra varje dag! Saknar han som fan nu! ;/ Men det får blir till att träffas imorrn istället! Och han har inget val, imorrn tänker jag sova hos han, vare sig han vill det eller inte (inte för att jag kan komma på en anledning till varför han inte skulle vilja det, men men ;P )
Veckan i Turkiet har varit väldigt händelserik, har provat på turkisk massage, Hamam, det är något som jag inte kan rekomendera, det gjorde ganska ont :/ med peeling och grejjer, något för Tess skulle jag tro ;) Vidare har vi badat på Aqualand (askul ställe!) och i havet självklart! Var väldigt varmt i vattnet, nästan så att det inte svalkade någonting alls, hörde förresten nu när vi skulle åka hem att det hade varit den varmaste veckan på 6 år där nere, ca 50 grader i solen! Inte illa pinkat deru!

Nä, det här går ju inte, jag måste sova nu, klockan är ju nästan 3 på natten?! ;O fast jag är inge trött, jag har sprungit omkring nu och packat upp alla saker, (hatar när väskan står där vid sängen ouppackad nästa morgon och ser sådär lagomt retsam ut!) lagt in alla foton i datorn och även lagt ut lite bilder som finns tillgängliga att titta på, på http://dieseldoris.bilddagboken.se 

Morgondagens planer går ut på att jag först ska pallra mig upp till huset och städa det, sen förhoppningsvis hem och rengöra akvariet, och sen var det tänkt att jag, Marcus, Johanna & Cebbe skulle mysa till det lite och gå och äta på minikrogen och sen gå på bio och se Arn, men jag har nu insett att det sket sig rejält! Arn går nämligen bara klockan tre på helgerna, inte klockan nio som jag trodde. Så nu får jag se om vi kanske går på den klockan tre istället och käkar efteråt :) Ska hursomhelst träffa dom imorrn, har ju saknat dom som fan den här veckan ju! <3

Nä, 10 i 3! Det här går inte! God natt! Hörs när vi ses! ;)

Bjussar på en smygtitt av vad som finns på min bilddagbok (länk där uppe)

                                             
                     

Kommentarer
Postat av: Julia Sundström

Gud vad härligt att ha varit utomlands! =)

2008-08-24 @ 22:54:04
URL: http://spjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0