Hej!

Dags för en liten uppdatering kanske? xD

Blir en runda lite snabbt, måste hoppa in i duschen sen och göra mig klar för middag hos marcus mormor :)

Jo, Stadsfesten 2008 alltså! Började med att jag på fredagen filmade lite allt möjligt därnere, (till min dokumentär, som jag btw måste hinna med att redigera innan skolan börjar! PANIK! ) bl.a EMD, Brolle och skälvklart favoriten Smalare än Tord! Det måste lätt vara det bästa coverbandet jag vet i alla fall, fast en sak var lite dålig, de körde exakt samma nummer som förra året de var här. Hade varit lite roligare om de hade haft något nytt att komma med i år. Men men, så är det ibland. Blev en ganska tidig kväll för mig, var väl hemma runt ett. Sen var det bara att slå igång tv:n och invänta en ganska måttligt full Johanna som inte alls var så himla haj på att prata ;P Blev en snabb genomgång om vad jag missat, var inte så peppad inför kvällen - därmed tidig hemfärd.
Nya tag på lördagkväll då vi drog dit igen, då utan kamera och helt för att roa mig själv, blev Nordman & Smalare än Tord! Ganska rolig kväll faktiskt, slutade med en ganska stor fråga - och jag var överlycklig! Mer säger jag inte!

Smalare än Tord
                                                                                                                                   
Smalare än Tord



Har även fått in en liten tältning i Byåker med Johanna och Marcus, Cebbe kunde inte infinna sig pågrund av att han jobbade dagen efter. Tråkigt! Men han och Emma, Tess & Chi-ting kom och hälsade på en stund i alla fall, vilket var trevligt! Kvällen/natten fortsatte med kortspel, ostmacka med kebabsås och lite dippade morötter ;) Asgott!

tältning           tältning         tältning



Sist men inte minst så har jag även hunnit med en dagsutflykt till först barsviken, där det käkades massor med jordgubbar! och sen vidare till Öje, där marcus farmor bor :) Askul! 

  jordgubbar           öje



Har förresten avklarat nästan två och en halv vecka av det sista sommarjobbet för den här sommaren, Smitingen. Var inte alls så tråkigt/jobbigt som jag trodde, haha det har inte gått en dag utan att jag har skrattat en hel massa! Jag kan ju tillägga att det mesta beror på dom jag jobbar med, helt olika men endå så härliga människor, i alla fall de flesta :P 
     smitta       smitta      smitta 

Nu, DUSCHEN! Ses!
                                                emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0