Hej mitt i manuset!

Hej, precis som i rubriken, jag är mitt uppe i ett manus-skrivande på skolan, i kursen rörligbild C. Ja, det är faktiskt så att skolan har börjat. 

I måndags morgon var jag full av ångest och kämpade mig upp ur sängen, (som i och försig inte var såå himla svårt, eftersom jag hade världens snyggaste kille bredvid mig) för att sedan fika och cykla till bussen, och ungefär 40 minuter senare var jag på skolan.  Det första vi fick veta var att hemklassrum inte längre existerade det här året, utan vi skulle precis som i grundskolan springa omkring i hela skolan hela dagarna till olika rum för olika lektioner, kunde det bli något sämre? Jo, det kunde det, ifall vi typ hade fått den värsta läraren till vårt projektarbete, som jag och Johanna redan i 2:an kom fram till skulle bestå i en resa.

Haha, tji fick vi om ungefär allt! Vi hade väl väntat oss det värsta, och jag kan ju säga att så blev inte fallet! Vi (iaf jag) fick ett kanon-schema, och inte nog med det, idag fick vi veta vilken lärare vi skulle få, och vi fick den bästa! Vilken det är, det säger jag inte!

Nu känner jag att det här blev ett jättekonstigt inlägg, men skitsamma! Jag är trött, jag skyller på det, fast egentligen kan jag inte skylla på det heller, för jag började 12 idag!

Just nu ser mitt schema ut såhär:
 Måndag: 08.15- 14.50 | Religion och Historia
 Tisdag: 13.30-16.10 | Rörligbild
 Onsdag: 08.15-09.35 | Arbetsmiljö och säkerhet
 Torsdag: 12.00-16.30 | Historia och Rörligbild
 Fredag: 08.15-09.35 | Filmkunskap

Återkommer senare, nu skriker dom på mig!
Hörs! /Mli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0